SUPERBARNA
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FRI RETUR/reklamasjoner

Retur/ Reklamasjoner

Det er 30 dagers returrett. Dersom du skulle ønske å returnere en eller flere varer ber vi om at du tar kontakt med oss. Frakt for retur betaler vi. Du trenger kun å feste den ferdige frankerte fraktetiketten på det du ønsker å returnere. Uavhengig av årsaken til at du returnerer, ønsker vi at du fyller utangrerettsskjema og legger ved varen som du sender i retur.

Returguide:

- Ta alltid kontakt med oss i forkant, enten via mail: firmapost@superbarna.no eller på telefon 405 52 962

- Fyll ut angrerettsskjema

- Det ligger en ferdig frankert returetikett i forsendelsen din.  

- Pakk det du ønsker å returnere og fest etiketten på.

- Levér pakken der du hentet den.

Refusjon: Vi refunderer beløpet så snart vi mottar varene i retur. Husk at dersom du har valgt faktura som betalingsmåte, må fakturaen betales dersom vi mottar varene etter at betalingsfristen er oversteget.

Angrerettsskjemaet

 

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken min?

Posten og Postnord setter en hentefrist på 14 dager ifra pakken ankommer utleveringsstedet før den sendes tilbake til oss. Som kunde mottar du opptil flere hentemeldinger. Dersom pakken er sendt med Postnord kan du som kunde evt selv forlenge hentefristen ved å bruke Postnord sin app på telefonen. Dersom pakken sendes med Posten (Bring) er det derimot vanskelig å forlenge hentefristen. Etter 14 dager sendes altså pakken automatisk i retur til oss dersom annen hentefrist ikke er avtalt. Ordren vil da bli behandlet som en uavhentet ordre hos oss. 

Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på kr 300,- for å dekke våre og Postens/Postnord sine kostnader. 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke